Dorim să ne asigurăm că oferim o atenție egală tuturor participanților în cadrul evenimentelor noastre. Din acest motiv, numărul de locuri disponibile la fiecare eveniment este limitat.
Ocuparea locurilor se realizează în ordinea înregistrării și a validării prin plata taxei de participare.
Pentru a ne asigura că primim informațiile în timp util, vă recomandăm să ne trimiteți și o dovadă a plății prin e-mail la adresa contact@cildesign.ro.
În situația în care validarea înregistrării dumneavoastră are loc după ocuparea tuturor locurilor disponibile, vom lua legătura cu dumneavoastră și veți avea următoarele opțiuni la dispoziție:
Vă mulțumim pentru interesul acordat evenimentelor noastre și vă recomandam înscrierea din timp!
Înțelegem că pot apărea situații neprevăzute care necesită anularea unei comenzi. În acest sens, dorim să vă prezentăm politica noastră de anulare, cu opțiunile disponibile:
Înțelegem că anularea unei comenzi poate fi o situație nefericită și nevoită. Ne angajăm să tratăm fiecare caz cu empatie și înțelegere. Pentru orice cerere de anulare sau situație excepțională, vă rugăm să ne contactați și vom încerca să găsim cea mai potrivită soluție pentru dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere și cooperare în respectarea politicii noastre de anulare a comenzilor.
Un design care ti se potriveste sau banii inapoi!
© Copyright 2022 CIL DESIGN